Rebel is het derde deel in The Renegades serie en vertelt het verhaal van Penna en Cruz. Hoewel dit het derde boek in de series is, kan je het als een standalone lezen.

Rebel is jammergenoeg het laatste boek in de trilogie, maar is ook het beste boek. Ik vond het verhaal en de personages erg leuk. Ik ben een sucker voor student-teacher romances, dus ik wist dat ik dit boek leuk ging vinden. Ik had wat verwachtingen omdat ik de twee eerste boeken geweldig vond, en Rebel heeft met niet teleurgesteld!

Ik vond Penna en Cruz erg leuk, ze waren voor elkaar gemaakt. Penna is zo'n badass, en ze zegt geen nee tegen een avontuur. Cruz is gewoon zo sexy. Ik zou hem ook niet kunnen weerstaan. Ik vond het ook geweldig hoe beide personages elkaar beschreven in het boek.

Rebel was zo'n geweldig vervolg en, zoals ik al eerder zei, het beste boek in de serie. Ik vond de epiloog ook erg leuk, ik kon niet stoppen met lachen. The Renegades was zo'n geweldige serie en ik kan niet wachten om 'm opnieuw te lezen!

Reacties op: Beste boek in de serie!

Rebel - Rebecca Yarros
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 15,00