Heel mooi, vol gevoelens

Sigidewi 06 april 2021
Ik lees niet vaak novella's. Vaak omdat ik ze te duur vind voor de dikte ervan. Deze kwam ik toevallig tegen op een markt met afgeprijsde boeken en leek me toch wel erg leuk. Ik heb haar toen ik thuis aankwam meteen van voor tot achter uitgelezen en ze heeft me niet teleurgesteld. De emoties tussen Ava en Ab zijn heel mooi en duidelijk beschreven en sommige passages in het boek hebben veel diepgang met een achterliggende gedachte. Ik vind dat Debora Elisabeth een heel mooi verhaal heeft weten te creƫren, zeker in zo weinig pagina's. Het is heel makkelijk ergens mee naar toe te nemen omdat het formaat zo klein is. Het enige minpuntje is dat ik graag een dikkere, uitgebreidere versie van het verhaal had gehad, met meer diepte in bepaalde gebeurtenissen, juist omdat ik die zo mooi beschreven vind. Een grote aanrader voor iedereen die een dun, licht boek wil lezen, maar dat toch veel inhoud en emoties bevat.

Meer recensies van Sigidewi