Mooi maar niet veel spannends.

Sigidewi 06 april 2021
Het verhaal gaat verder en vormt eigenlijk een soort overstap tussen Hof van Vleugels en Verwoesting en Hof van Zilveren Vlammen. Ik ben net in de laatste begonnen en herken wel een paar genoemde zaken die in Hof van IJs en Sterren voorkomen, maar deze zijn niet heel belangrijk. De gebeurtenissen houden niet zoveel in, maar zoals altijd is de schrijfstijl en opbouw van Sarah J. Maas in mijn ogen erg goed. Ondanks dat dit mijn minst leuke boek was van de hele serie, vond ik het een leuk en mooi boek. Toch denk ik niet dat dit boek heel belangrijk is voor het verloop van het verhaal. Dit wordt niet minder goed als je dit boek niet gelezen hebt, maar als je in het algemeen van de wereld van Prythian houdt, is het zeker leuk om te lezen. Ik vind het dus een aanrader als je van de algemene wereld houdt. Ben je meer van spanning en actie, sla deze dan over.

Meer recensies van Sigidewi