Geweldig spannend!

Silke Dispersyn 01 april 2021
Voor het donker thuis is een boek waarbij je direct in het verhaal meegezogen wordt en vanaf het eerste hoofdstuk krijg je een relatief duidelijk beeld waarover het verhaal lijkt te gaan.
Het is een adembenemend boek met realistische en gedetailleerde beschrijvingen. Je kan een beeld vormen in je hoofd hoe de omgeving en bepaalde situaties eruit zien, je kan je zonder probleem in het boek plaatsen en het echte leven aan je voorbij laten gaan. Elk kraakje, zuchtje, elk geluid in je eigen woning klinkt des te luider en geeft je het idee dat het verhaal tot leven komt.

Door middel van twee verhaallijnen krijg je een volledig beeld van hoe de situatie doorheen het boek loopt en hoe dit verder evolueert. Zo kan je jezelf voorbereiden op wat er lijkt aan te komen.
Het is een boek met vele ‘verborgen’ kantjes die telkens voor een nieuwe gewaarwording zorgen, je wordt steeds nieuwsgieriger hoe het verhaal gaat aflopen.

In totaliteit is het een boek met een goed opgebouwd verhaal die je in één vlaag uitleest. Als besluit kan ik meegeven dat het zeer zeker een aanrader is!

Meer recensies van Silke Dispersyn