Van roman naar mysterie naar thriller met crime

Sophie's Creative 21 augustus 2019
Schrijfstijl:
De schrijfstijl van dit boek is eenvoudig en gedetailleerd. De verhaallijn verloopt over het algemeen goed, maar verschilt in het hele boek. Het begin begint vrij langzaam en de schrijver probeert je verbinding te laten maken met de hoofdpersonen en het verhaal door hun ogen te volgen. Halverwege het boek versnelt het tempo eindelijk (in termen van evenementen en gebeurtenissen) en het einde gaat echt snel. Ik moest de laatste paar pagina's gedeeltelijk voor een tweede keer lezen vanwege de (nieuwe) naamsveranderingen, het einde van verhaallijnen enzovoorts.
Het is in het begin een gewone roman, halverwege een mysterie en tegen het einde aan pas een thriller met wat crime.

Volledige recensie in het Engels te vinden op:

Meer recensies van Sophie's Creative