Wat een boek

Srslysophia 21 juni 2020
Voor mij was dit boek echt wel heel bijzonder, ik weet hoe het is om het mee te maken en het is allemaal niet makkelijk. Het boek is op zo een mooie manier geschreven en ook best wel simpel gehouden, het is best een donker thema natuurlijk. Het boek nam me mee in zoveel emoties. Ik vond het geweldig om te lezen, van het verhaal tot de schrijfstijl. Ik kan niet wachten om het volgende boek te lezen en verder in het verhaal te kruipen. Het is een prachtig boek en een onderwerp waar meer over gepraat mag worden vind ik. De groei van de personages is zo mooi, hoe je iemand weer toe kan laten in je leven op die manier terwijl je gebroken bent met gedachtes elke keer. Wat is het gezicht achter een gesloten deur? Kortom vond ik het een top boek en deze blijft zeker in mijn collectie!

Meer recensies van Srslysophia