Raak me. Niet.

Rank 414 Gelezen 231 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 408 Favoriet 25 Recensies 44
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 2 Spots 5 Top25's 2   Topics 0   Leesclub

'Raak me. Niet.' van Laura Kneidl gaat over de achttienjarige Sage. Op haar verjaardag komt ze aan op de universiteit van Nevada. Ze heeft niets: geen geld, geen huis, geen vrienden. Alleen de droom dat ze opnieuw kan beginnen en kan vergeten wat er thuis in Maine is gebeurd. In Nevada krijgt ze een bijbaantje in een bibliotheek, waar ze haar collega Luca ontmoet. Hij is alles waar Sage bang voor is, met zijn doordringende ogen, tattoos en ruige uiterlijk. Maar Luca is niet wie hij lijkt te zijn en hij laat Sages hart ook op een andere manier sneller kloppen.

Laura Kneidl schreef met 'Raak me. Niet.' een meeslepend eerste deel van een new adult-serie, dat eindigt met een grote cliffhanger. Het verhaal van Sage en Luca gaat verder in het tweede deel, 'Verlies me. Niet.'.

Feelgood , Literatuur & Romans

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Lostinficti0n

Eline Huls Hebban Recensent

Heftig, maar tikje geforceerd

door: Eline Huls 1 reactie 1 like

Laura Kneidl (1990) werd geboren in Duitsland en studeerde bibliotheek- en informatiemanagement. In 2009 begon ze met het schrijven van haar eerste roman. Tegenwoordig woont ze in Leipzig, waar haar appartement verdacht veel op een bibliotheek begint te lijken. In Duitsland verschenen al meerdere...

Reacties op: Raak me. Niet.