stap uit je comfortzone!

Tatjana 03 augustus 2020
1 ding dat je niet moet doen bij dit boek, het beoordelen op zijn kaft! Ik stond er daarom een beetje sceptisch tegenover moet ik eerlijk toegeven.

Toen ik echter de flaptekst las sprak het boek mij wel aan.

Ik had het geluk dit boek te mogen lezen van de auteur en werd meteen meegetrokken in het verhaal. Hoewel dit boek mijlenver van mijn comfortzone ligt ( qua dagelijks leven dan) heb ik er zeker van genoten.
Eens je je hier echter overheen zet en je laat meenemen in de wereld van de swingers en hey seksuele experimenteren geef je hier helemaal niet meer om. De auteur weet alles zo mooi te verwoorden met een groot respect voor de koppels en voor de partners op zich.
Ik verwachtte op een bepaald moment zelfs dat de een de ander zou verlaten voor een andere partner, omdat dat iets zou zijn dat je meestal tegenkomt.
Mark en Nora weten hier echter heel nuchter mee om te springen en er samen goed uit te komen als koppel, wat me verraste.

De schrijfstijl van Izzy Van Der Horst is zeer vlot. Eens je aan het verhaal begonnen bent is het zeer moeilijk om het nog aan de kant te leggen, wat ondanks dat dit uit mijn comfortzone was zeer bewonderenswaardig is.

Laat je dus niet leiden door het onderwerp het ontwerp van de kaft. Als je je vooroordelen even aan de kant zet en je laat meevoeren door het verhaal zal je er zeker van genieten!

Meer recensies van Tatjana