Een boek om niet te vergeten

Tatjana 05 augustus 2019
WoW dit was zo een mooi boek! Het verhaal grijpt je vanaf het begin bij je nekvel en laat je niet meer los tot de laatste pagina. Wat ik geweldig vond was hoe Sarina Bowen alle dingen omschrijft waar een rolstoelgebruiker mee te maken krijgt, waar je normaal niet altijd over nadenkt. Het is alsof je in het hoofd van Corey kruipt en echt haar gedachten kan lezen en haar gevoelens kan voelen. Je krijgt zin om haar aan te moedigen om het leven rooskleuriger te zien en hebt pijn wanneer ze zich down voelt. Soms had ik zin om (als Het even kon) in het boek te kruipen en Corey’s Vriendin te worden.
Dit was een boek om niet snel te vergeten en eentje die ik zeker nog eens ga herlezen in de toekomst. Ik kijk echt uit naar wat er nog meer komt van Sarina Bowen!

Meer recensies van Tatjana