Rugsteuntje voor vele.

Teddy12 15 maart 2022
Alec 19 jarige student in de laatste maanden van het VWO college, normale gang van zaken vrienden en vriendinnen met hun ups en downs.
Leerkrachten saaie en minder saaie.
Alec is een hele zachte jongen die toch als het erop aankomt zijn mannetje kan staan.
Op een dag vlak vóór de examens komt er een nieuwe leerling in de klas. Alec bekommert zich over hem en de twee worden super beste maatjes.
De auteur beschrijft dit verhaal met heel veel gevoel zodat er velen hen in de schoenen van deze jongen kunnen zetten en een begrip kunnen opbrengen.
Iedere personage is zo goed beschreven dat we ze kunnen zien en perfect kunnen aanvoelen. Het eerste boek van deze auteur is direct een schot in de roos.
Velen zullen zich erin herkennen, anderen begrip en medeleven eruit halen.
Hopelijk heeft de auteur een verlangen een tweede boek te schrijven al of niet een vervolg op Alec.

Meer recensies van Teddy12