Heerlijke novella

Teresa 26 mei 2023
Alle wegen leiden naar Rome (en naar jou) van Vivian van Leeuwen.

Jezus, Judas en Petrus op een arrenslee, wat was dit een leuke Novella ( -> dit is een knipoog naar een uitspraak in het boek). Ik mocht voor LS Amsterdam / zin in Feelgood dit boek voor de release lezen. Ik heb van dit boek genoten! Het leest heerlijk weg, is niet te lang en niet te kort. Genoeg tijd om de leuke personages Carlijn en Luca te leren kennen en te hopen op een happily ever after. Speciale shout-out naar Helena, wat ( ja, het is een wat) een leuke toevoeging was. Ik heb dit boek met een grote glimlach gelezen en zag alle straatjes zo voor me. Het was voor mij een mooie flashback naar mijn eigen stedentrip naar Rome ( waar mijn man mij ten huwelijk vroeg).Daarnaast heb ik geleerd wat een instagram boyfriend fotograaf/ stadsgids is. Serieus, ik wist niet van het bestaan af. Vivian, als hier ooit een Netflix film van zou komen, ik zou hem zeker kijken!

Meer recensies van Teresa