op naar point zero

Tessa Smit 18 oktober 2018
Anna & the French kiss
3.5* afgerond naar 4
Stephanie Perkins is er in geslaagd met dit boek een chicklit voor de iets jongere lezer te schrijven. Het is een lief en soms grappig verhaal. Er zaten voor mij wel wat irritatie puntjes in naar voornamelijk Anna, welke filmfanaat is nu niet bekend met de hoeveelheid bioscopen in Parijs?? En ook st Clair had ik in het begin wat moeite mee, Maar uiteindelijk draaien ze wat bij en komt alles toch goed bij elkaar. Het boek speelt zich voornamelijk af in Parijs wat natuurlijk een super romantische stad is om te beschrijven, iets wat Stephanie Perkins dan ook goed doet. De eerst volgende keer dat ik in Parijs ben moet ik toch echt langs het graf van Victor Noir en langs point zero. 1 ding is voor mij nu duidelijk, meteen door met deel 2!

Meer recensies van Tessa Smit