De laatste liefdesbrief

Tessa Smit 08 oktober 2019
Dit is een van de weinige boeken waarbij ik in het begin een lijstje met namen ben gaan bij houden omdat ik er niet echt meer wijs uit werd.
Het proloog begint met Ellie in het nu. Wanneer je eigenlijk net in het verhaal zakt springt het verhaal terug in de tijd en lees je over Jennifer.
In eerste instantie kon ik niet wachten tot het verhaal weer terug zou gaan naar Ellie helaas kwam dat maar niet.
Wat wel kwam was een nog een extra sprongetje in de tijd zonder waarschuwing, en deze 2 tijden in het verleden wisselen zich dan enigszins af tot ze bij elkaar komen. Helaas staat er geen tijd aangeduid boven ieder hoofdstuk waardoor je elke keer moet wennen aan de andere namen en chemie tussen de personen. Door deze sprongen kon ik erg moeilijk in het verhaal komen.
Het moment dat ik eindelijk goed in het verhaal van Jennifer zat en de tijden elkaar niet echt meer afwisselden in het verleden, sprongen we terug naar Ellie.Helaas had ik op dat moment helemaal geen zin meer in Ellie en wilde ik gewoon weten hoe het met Jennifer zou gaan verder. Uiteindelijk komen de verhalen samen en eindig je met een warm gevoel van binnen, maar de weg om er te komen was mij vaak net te warrig.

Meer recensies van Tessa Smit