Duizeligwekkend lekker

07 oktober 2017
Net als het eerste boek, is ook dit boek geniaal. Ik hou van deze boekenserie, maar kom op waarom moet er nog een deel komen? Zolang kan ik echt niet wachten! Ik wil het weten. Ik moet het echt weten!
Het eerste boek focussen we op wie er van de toren valt. In dit boek is het bekend en gaat het meer over hoe het verder gaat met zo'n groot geheim. Tegelijkertijd komt er een nieuw personage waar we ook op gaan focussen. En Calliope gaat een belangrijke rol spelen. Ik vind haar zelf echt niks, de rest van de personages vind ik wel oké. Mijn favoriete is nog steeds Avery. I love her! Eerlijk gezegd vind ik Leda steeds beter worden. Ze is wel aardiger en beter. Dan hebben we Watt nog. Watt is ook een lieverd met wie ik wel zou gaan. Zeker een schatje die leuker is geworden. Rylin heb ik nooit echt fantastisch gevonden. En ik vind haar nog steeds niet super. Ze is wel leuk, maar niet leuk-leuk.
Het boek mag wel dik zijn, maar hij mag wel wat dikker. Het is erg fijn om te lezen vanuit verschillende personages. Je leert toch iedereen kennen en je krijgt meer informatie dan je uit een personage haalt. Het boek leest ook weer heel makkelijk. Het leest erg fijn en de hoofdstukken zijn ook niet te lang. Dat is iets wat ik zelf erg waardeer.
De titel, nee ik vind hem niks. Tevens vind ik de cover ook niet super. Het heeft maar weinig met het boek te maken. Ik vind de titel net iets te lang. Wat ik ook mis is op de achterkant de tekst is niet hetzelfde als bij het eerste boek. Voor de prijs die je voor dit boek betaald, vind ik dit een beetje tegen vallen.
Het verhaal blijft een echt must. Ik vind het echt een super boek. Het is origineel en leest fantastisch. Het enige wat ik echt jammer vond was het einde, ik wil meer en nu. Andere wat ik jammer vond was dus de cover en de achterkant. Erg jammer voor de prijs die je voor dit boek betaald. In iedergeval zeker een aanrader!

Meer recensies van