Geweldig boek voor het hele gezin

Tiny Fisscher 22 juni 2020 Auteur
Voor iedereen die geïnteresseerd is in geschiedenis, is dit een geweldig leuk boek, niet alleen voor kinderen, ook voor volwassenen. Blader vrolijk tussen het ontstaan van de aarde en de huidige tijd heen en weer, en alles ertussenin. Het boek is prachtig vormgegeven en geïllustreerd. De teksten zijn helder geschreven, en ook heel geschikt om voor te lezen. In verband met gezinnen zie ik het zo voor me dat dit soort boeken op tafel ligt, en dat iemand er voor of na het eten (of tijdens, voor mijn part) iets uit voorleest. Het barst van de boeken die hiervoor geschikt zijn, maar de 321-serie van Lannoo (er zijn ook delen over bijvoorbeeld dieren en over het klimaat) zijn hiervoor extra geschikt! Voor een uitgebreide recensie, zie https://www.boekenbijlage.nl/veel-interessants-voor-alle-leeftijden/

Meer recensies van Tiny Fisscher