Het ijs is gebroken voor Robert Bryndza!

toond 08 maart 2020
Ik geef het boek 'Het meisje in het ijs' van Robert Bryndza een dikke vijf. De auteur zet sterke en gemotiveerde personages neer in het verhaal met Erika Foster en haar team. Het verhaal zelf leest als een klassieke howdonit, de korte hoofdstukken en vlotte schrijfstijl van de auteur en vertaalster trokken mij helemaal in het verhaal. In het verhaal worden hedendaagse maatschappelijke problemen als vrouwenhandel, ongelijkheid, racisme, enz. in de picture geplaatst zonder daar een politiek statement aan te koppelen. Als lezer moet je zelf een oordeel zien te vormen uit het aangeboden materiaal. Daarin ligt de sterkte van deze schrijver dat hij de lezer op eigen houtje door het verhaal laat reizen. Ik vond het een spannende reis.

Meer recensies van toond