Prachtig!

TvanHelden 21 januari 2023
Dit is absoluut één van de beste boeken die ik heb gelezen. Na 'Het weeshuis aan de azuurblauwe zee', wat ook een heerlijk boek is, kon ik niet anders dan zijn tweede boek ook te lezen. En wat ben ik blij dat ik het heb gedaan. T.J. Klune's schrijfstijl is zo bijzonder en vol emotie. Ik heb momenten van schaterlachen, glimlachen en tranen gehad. Dit boek is nog beter zelfs dan 'Het weeshuis aan de azuurblauwe zee'. Waar zijn eerste boek ook te lezen is voor jongeren, zou ik dat niet aanraden met "het gefluister achter de deur". Eerder voor volwassenen.
Het leven is vol keuzes, dat laat dit boek ook zien. Als ik mocht kiezen kwam ik zeker thee drinken bij Hugo, Wallace en Mei.

Meer recensies van TvanHelden