Spannend vanaf eerste bladzijde

Vieke 20 juli 2020
Vanaf pagina 1 word je meegezogen in het verhaal. Dit creëert meteen de verwachting dat het een spannend boek zal worden.
En die verwachting wordt wat mij betreft ook ingelost.
Yara is een jonge vrouw, een echt feestbeest. Op een dag wordt ze wakker in haar achtertuin zonder enige herinnering hoe ze daar terechtgekomen is. Zo begint de zoektocht naar wat er gebeurd is en waarom. Het antwoord is te vinden in haar verleden. Samen met een hypnotherapeut gaat ze terug in de tijd op zoek naar antwoorden.
Het boek leest heel vlot, ik had hem op 2 dagen uit. Melissa heeft een zeer vlotte schrijfstijl die heel aangenaam leest. Af en toe kom je mooie beschrijvingen tegen. ‘Gespreide vingers als een witte spin’ was er eentje die ik bijvoorbeeld zeer sprekend vond.
Halverwege het boek begon ik wel een vermoeden te krijgen van hoe alles in elkaar zat maar er was toch nog een extra verrassing aan het einde. Voor wie graag een vlot en spannend boek leest deze zomer is dit zeker een aanrader. Ik ben benieuwd naar meer!

Meer recensies van Vieke