Weer fantistisch goed

Vroentje 28 augustus 2021
Ik was blij verrast dat Joanne Harris een vierde deel van de serie Chocolat had geschreven, ik had het niet meer verwacht.
Hoewel ik even in het verhaal moest komen, het was namelijk alweer een tijdje geleden dat ik het vorige deel 'De zoetheid van perziken' heb gelezen, heb ik toch vijf sterren gegeven. Toen ik weer in het verhaal zat heb ik opnieuw enorm genoten van de mysterieuze ontwikkelingen rondom Vianne Rocher, haar dochter Rosette, pére Reynaud, de geheimzinnige nieuwkomer en de andere dorpelingen van Lansquenet. Dit boek bevat zoveel sfeer, ik 'vrat' het als was het een zoet dessert. Een verhaal om van te genieten én om over na te denken.
Het is wel aan te raden de vorige delen in volgorde te lezen: 1. Chocolat - 2. Rode schoenen - 3. De zoetheid van perziken - 4. De aardbeiendief.

Meer recensies van Vroentje