Super afsluiting

Vydnic 10 november 2023
Eindelijk was deel 4 voor me binnen bij de bibliotheek en kon ik verder lezen en deze serie afronden met het laatste boek van deze serie.

Poppy is op missie om Casteel te bevrijden van haar vreselijk biologische moeder die hem gevangen houdt. Hierbij heeft ze alle hulp nodig die ze kan krijgen. Daarnaast ontwikkelen haar krachten zich steeds verder en moet ze leren die te beheersen en toe te passen.

Een boek vol actie, passie, liefde, vriendschap, trouw, doorzettingsvermogen, geloven in het goede en meer.
De plaagstootjes tussen Kieran en Rover zijn leuk om te lezen.
Wat er gebeurt tussen Poppy, Casteel en Kieran die nacht buiten is magisch.
De ontknoping aan het eind is episch.
Daarnaast zitten er een paar wendingen in het boek die ik niet zag aankomen, altijd leuk vind ik.

Meer recensies van Vydnic