Rivalen

Vydnic 24 maart 2024
Wat maakt Emmy het zichzelf toch moeilijk. Ze wil zo graag acteren, heeft er de opleiding voor gedaan en bereid zich super goed voor op elke auditie.
Maar wat heeft ze een laag zelfbeeld. Plus ze vertoont vluchtgedrag zelfs al voordat het mis gaat neemt ze afstand van mensen.

Voeg daar Mae aan toe, haar evenbeeld, concurrente en precies haar type. Maar Emmy zet haar stekels op en gaat het gevecht aan met haar rivale al voelt ze zich ook aan getrokken tot Mae. Maar dan ineens spelen ze samen in dezelfde toneel voorstelling. Hoe nu verder?

Een boek wat ik na het begin even weg moest leggen, omdat ik even wat anders moest lezen. Maar wat ik daarna toch weer pakte, omdat ik wel wilde weten hoe het af zou lopen.
Zo tegen het eind kwamen er nog aardig wat verrassingen naar voren.

Meer recensies van Vydnic