Meer dan 4,7 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Lezersrecensie

Top new adult boek

Vydnic 18 september 2023
Een verhaal wat ervoor zorgde dat ik toen ik er in begon ik veel te laat naar bed ging, omdat het nog een hoofdstuk meer niet echt werkte en ik me echt van het boek los moest scheuren.
Mal lijkt een vrolijke pingpongbal die overal tussendoor stuitert, maar de mensen die hem echt kennen voelen dat er iets mis is, maar daar wil hij het niet over hebben.

Hij is een playboy maar op het feestje van David en Ev luistert hij toevallig het gesprek van Anne af, die haar baas vertelt haar huisgenoot is vertrokken, met haar geld en de meeste meubels. Mal stelt een deal voor, hij helpt haar en zij speelt zijn nepvriendin. Anne probeert nee te zeggen, maar Mal is net een bulldozer en trekt gewoon bij haar in.

Top new adult boek, helemaal als je van een goed rockster verhaal houdt.

Meer recensies van Vydnic

Gesponsord

De nieuwe, betoverende roman van Cristina Caboni! In Het honingpad vindt Alice zichzelf tijdens de zoektocht naar haar familiegeschiedenis.

De Hebban Debuutprijs 2023 is gewonnen door Forugh Karimi met haar debuutroman De moeders van Mahipar. Een wrang, maar vooral heel liefdevol verhaal over de band tussen moeder en zoon.

Als allereerste Hebban Boek van de Maand is de weergaloze roman Alles wat had kunnen zijn van de Nigeriaanse schrijfster Ayọ̀bámi Adébáyọ̀ gekozen door het Hebban Panel. Laat dit boek je uitdagen.