Geen gewone vakantie

Vydnic 02 augustus 2020
De schaduwjagers boeken heb ik altijd met veel plezier gelezen. In die boeken is Magnus een figuur waar ik altijd graag over las.
Nu heeft hij zijn eigen serie met Alec en dat klinkt heel goed.

En het boek stelde zeer zeker niet teleur. Magnus doet zo zijn best om er een onvergetelijke vakantie van te maken. Dat werd het ook maar om heel andere redenen.

De liefde en de trouw tussen die twee spatten van de pagina's af, heerlijk. Hoe ze om elkaar geven, voor elkaar vechten, elkaar verdedigen, opvangen en door het vuur gaan voor de ander.

Met daarnaast veel actie en het willen redden van anderen.

Er zat een twist in het verhaal die ik niet zag aan komen, net zo min als het einde.

Bekende figuren uit de andere boeken komen ook nog langs. Vooral hoe Helen en Aline elkaar ontmoeten vond ik leuk om mee te maken.

Ik kijk nu al uit naar het lezen van met avonturen van Alec en Magnus.

Meer recensies van Vydnic