Inspiratie opdoen

Vydnic 14 oktober 2020
Dit boek kwam ik tegen bij een artikel en het sprak me aan. Het duurde even voordat het bij me was vanuit de bibliotheek. Ik heb het gelezen naast andere boeken die ik op dat moment las. Dit boek is makkelijk hoofdstuk voor hoofdstuk te lezen. Die hoofdstukken horen wel bij elkaar, maar zijn verhalen op zich.

Een boek wat lekker weg leest, met prachtige natuurfoto’s en mooie verhalen. Elk hoofdstuk is niet alleen een wandeling, maar ook een ontmoeting met iemand van (vele) boswachters met hart voor hun werk tot bekende Nederlands. Die ontmoetingen zijn zo opgeschreven dat het voelt of je met ze mee mag lopen op de wandeling en mee luisteren naar het verhaal wat verteld wordt.

Het boek laat me mede een aantal van deze wandelingen op mijn wensenlijstje zetten van plekken die ik ooit nog wil bezoeken.

Meer recensies van Vydnic