Vroeg of laat krijg je hiermee te maken

Vydnic 28 juni 2020
Wat iedereen over nalaten & erven moet weten.
Een essentiële en zeer verhelderende uitleg over wat er bij nalaten en erven komt kijken. Een boek dat iedereen bij de hand zou moeten hebben.

Tijden geleden kwam ik dit boek tegen in een artikel in de krant en wat daar stond maakte dat ik het wilde lezen.
Het is een boek wat ondanks het onderwerp makkelijk weg leest. Niet geschreven in een ingewikkelde taal die alleen een notaris kan lezen.
De voorbeelden maken het net iets duidelijker en mede leuker om te lezen. Een aantal van die voorbeelden hebben al eerder de media gehaald en kende ik al, maar anderen doen je realiseren dat er van alles kan spelen en mis kan gaan als je het niet goed regelt. Zaken waar ik voor het lezen van dit boek niet eens bij stil zou hebben gestaan.

Een boek over een onderwerp waar iedereen mee te maken krijgt. Of omdat jezelf doorgaat of omdat iemand anders dood gaat en je met een erfenis (of niet) te maken krijgt.

Allerlei scenario’s komen in het boek voor en aan alles lijkt gedacht te zijn.
Een boek om te bewaren en er in de toekomst nog weer eens bij te pakken.

Meer recensies van Vydnic