inspirirerende verhalen

Wilnanda Hardeman 19 juni 2023 Auteur
Altijd tijd tekort en niet voldoende rust vinden. Heel herkenbaar. Leo Fijen gaat in dit boek langs kloosters en abdijen en gaat in gesprek met kloosterlingen over dit onderwerp. Deze ik mag wel inspirerende gesprekken geven je als lezer niet alleen een kijkje binnen de muren van kloosters en abdijen en wat kloosterlingen voor dagindeling hebben. Maar door het boek heen krijg je eigenlijk allerlei tips handreikingen hoe je meer rust in je leven kan krijgen en hoe je hier ook echt tijd voor kan maken. Ook al ben je nog zo druk het is belangrijk om die rust en stilte op te zoeken te vinden. Om op die manier dichter bij jezelf te kunnen komen. Omdat we hier allemaal wel mee worstelen is het naar mijn mening een boek voor een breed publiek of doelgroep.

Meer recensies van Wilnanda Hardeman