Eindelijk! Inclusieve, erotische feel-good

Wilrieke 05 april 2023
Als liefhebber van erotica ontkom ik vaak niet aan tandenknarsende plots van rijke mannen en onschuldige meisjes die ze komen redden. Erg inclusief is het nooit, en de plots niet al te ambitieus.

Dit eerste deel van de serie Oneindig begint misschien wel als die boeken die je misschien wel kent, maar het verhaal zal al gauw in allerlei verwachte en onverwachte plottwists verdergaan, die zéker niet de standaard volgen...

Dit boek is onderdeel van de serie Oneindig, en die leest wel echt het lekkerst van deel 1 tot deel 5. Een heerlijke erotische feel good serie - maar dan queer, inclusief, en lekker politiek op een gradueel escalerende manier! Ik heb echt genoten van deze serie, als liefhebber van erotica, maar met de nodige tandenknarsende ervaringen met het standaard plot van rijke-man/onschuldig-meisje-dat-hem-komt -redden. Hoezee voor dit alternatief!

Meer recensies van Wilrieke