Wim Krings 13 mei 2014 Boekverkoper
Het eerste deel van een trilogie net gelezen. aangespoord door anderen dat het een goed boek is. Het is ook een goed boek. De spanning zit er goed in en het verhaal heeft veel vaart. Steeds krijg je wat informatie over de moorden die zijn gebeurd en het verleden is erg belangrijk. Vooral het verleden van Sarah, de kinderarts die tevens patholoog-anatoom is. Zelf is ze ooit verkracht en heeft dit altijd verzwegen. Ook voor haar inmiddels ex-man, de inspecteur bij de politie. Ongetwijfeld houden ze nog steeds van elkaar maar of e relkaar weer krijgen, is een aardige zijsprong in het verhaal! Waarom ik het verhaal toch maar drie sterren geef komt doordat er iets teveel toevalligheden in het verhaal voorkomen en die kun je niet volgen als lezer en vallen zo op je dak. Ik vind het wel goed en ik geef haar het voordeel van de twijfel. Ik ga straks ook deel 2 lezen!

Meer recensies van Wim Krings