Gefeliciteerd, je bent uitgekozen. Nu moet JIJ de keuze maken

Maayke de Leer 09 augustus 2021
Zes tieners opgesloten in een kamer, met een bom, een spuit gevuld met gif, en een briefje waarin staat dat ze een uur hebben om iemand uit te kiezen om te laten sterven of iedereen sterft.

All Your Twisted Secrets van Diana Urban is een thriller voor young adults. Het verhaal wordt verteld in het perspectief van Amber Prescott, zowel in het heden als in het verleden.

Allereerst heb ik oprecht genoten van het lezen van dit boek. De setting en de spanning waren absoluut geweldig. Het enige minpuntje is dat we veel meer te lezen krijgen over wat er in het verleden is gebeurd, dan wat er nu in het heden gebeurt, wat maar een uur duurt. Het verleden is meer gedetailleerd en wat voelt/is als- meer aandacht gegeven.

Ik vind dat Urban niet had moeten onthullen wie achter dit alles zat. Ik denk dat ze ons hadden moeten laten raden wie het gedaan zou kunnen hebben. Het was niet echt een al te toffe afsluiting.
Maar dit boek, het zorgt ervoor dat je hoofdstuk na hoofdstuk wilt lezen, en daarvoor geef ik het 4 sterren.

Meer recensies van Maayke de Leer