weer een mooi boek van Alberto Villoldo

yvca 22 februari 2023
De omslag van het boek nodigt je gelijk uit tot lezen. Ik was aangetrokken door de adelaar op de voorkant en deze komt nog vaak terug in het boek, want de adelaar heeft wel een bepaalde betekenis. Het boek is gebaseerd op de kennis van de sjamanen (Laika) uit de Andes en Amazone gebieden. Hoewel het boek een spiritueel boek is, is het voor de gemiddelde lezer in zeer begrijpelijke taal geschreven. Het leest makkelijk weg en wordt dan ook eenvoudig stap voor stap uitgelegd in vier inzichten

Het is een geweldig boek omdat het geen boek is wat je maar 1x leest maar die je zeker vaker erbij zal pakken om bepaalde oefeningen weer te doen omdat aantal oefeningen meer tijd vragen of zeker herhaald mogen worden. Daarom zie ik dit boek als een zelfhulpboek voor innerlijke groei, ben je hiermee bezig dan moet je zeker dit boek gaan lezen. Ik vind het een aanrader voor zowel beginner als gevorderde die bezig zijn met spiritualiteit en veel kunnen leren van deze oude kennis en wijsheid uit oude culturen. Ikzelf zal zeker aantal oefeningen vaker herhalen of toepassen in mijn leven.

Meer recensies van yvca