weer een juweeltje

yvca 21 november 2022
Toen ik het boek ontving schrok ik want het is een klein blauw boekje. Enigszins beetje teleurgesteld begon ik erin te lezen. En hoe verder ik in het boek kwam hoe waardevoller het voor mij werd. Het is geen leesboek maar meer een spirituele bijbel. Het heeft niets te maken met religie maar wel met wijze lessen en inzichten uit de spirituele bron van zuivere liefde en licht. Dus niet als een nieuwe religie maar het goddelijke in jezelf zoeken en ontdekken.
Dit is een boekje waar je vaker in moet kijken en lezen om het goed op je moet laten inwerken. Ik heb het 2x doorgelezen en het ligt nu op mijn nachtkastje. En elke avond op gevoel en intuïtie open ik een bladzijde om er iets uit te lezen en elke keer lees ik weer iets anders en ga ik de teksten beter begrijpen.
Dit is dan ook echt geen dun boekje maar een heel wijs en spiritueel boekje wat je goed op je moet laten inwerken. Willem Glaudemans weet mij ook elke keer weer een level hoger te brengen met zijn boeken en daar hoort dit boekje ook zeer zeker bij

Meer recensies van yvca