Recensie Books & Tea Corner

Sarah Del Ben 16 februari 2015
Boy 7 is een vlot geschreven verhaal dat ik in twee dagen uitgelezen heb. Het verhaal zit goed in elkaar en op het einde vallen (bijna) alle puzzelstukjes in elkaar, net genoeg om de spanning er nog in te houden voor eventueel een tweede boek. Het boek is voorzien van technische snufjes die misschien ook in de toekomst bij ons worden voorzien. Chips om handelingen te besturen, hersenspoel-technieken, noem het maar op! Mirjam heeft hier echt een goede fantasie over gehad en dus ook het verhaal geweldig opgebouwd.

Ik wou het boek gelezen hebben voor de film uitkwam, persoonlijk heeft het boek me niet echt kunnen bekoren. Ik vond net dàt klein tikkeltje niet dat het speciaal maakte voor mij ondanks dat er met zoveel lof over gesproken werd.

Ieder zijn genre, maar dit boek was het net niet voor mij. Laat dit je niet weerhouden om het boek toch een kans te geven!

Meer recensies van Sarah Del Ben