cover_ebook_thrillertiendaagse

10 thrillerschrijvers, 10 verhalen, 1 hoofdpersoon

Rank 537 Gelezen 44 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 54 Favoriet 5 Recensies 2
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Top25's 3   Topics 0

Op 22 februari startte voor de vijfde keer de Nederlandse Thriller Tiendaagse. Het thema was: Wordt vervolgd - De aantrekkingskracht van seriepersonages. We vroegen tien leden van het Genootschap Nederlandstalige Misdaadauteurs of ze een kort verhaal wilden schrijven voor de tiendaagse, maar met één restrictie: het hoofdpersonage en (een deel van) haar achtergrond is een vaststaand gegeven.

René Appel, Melissa Skaye, Peter de Zwaan, Martyn van Beek, Isa Maron, Marelle Boersma, Mariska Overman, Ad van de Lisdonk, Marion van de Coolwijk en Edward Hendriks namen de uitdaging aan en schreven een kort - opzichzelfstaand te lezen - spannend verhaal met de 39-jarige Nathalie Revard in de hoofdrol.

Deze verhalen, aangevuld met het winnende verhaal van Anja de Jong, zijn gebundeld in een ebook, dat we nu, na de Nederlandse Thriller Tiendaagse 2019, cadeau doen aan alle Hebban-leden.

Download hier de gratis epub

Hebban.nl
01 maart 2019

Lezerswaarderingen

Artikelen over 10 thrillerschrijvers, 10 verhalen, 1 hoofdpersoon

Meer artikelen

Lezersrecensies (2)

Leuk

door: Alex 1 like
Leuke verhalen waarvan ik die van Mariska Overman het beste vond en die van Peter de Zwaan het minste omdat ik daar geen touw aan kon vastknopen

10x anders en ook weer niet

door: leentje4trixie 1 reactie 2 likes
Prachtige verhalen 10x anders met wel telkens het zelfde hoofdpersonage en enkele verhaal lijnen met de zelfde inhoud.Zo is er in ieder verhaal de hoofd inspecteur Nathalie roepnaam Lie met haar dochter Sara de paarse Porsche en de leguaan.De 10 auteurs hebben met enkele vaste punten hun verhaal...
ebook