10 thrillerschrijvers, 10 verhalen, 1 hoofdpersoon

Gelezen 63 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 93 Favoriet 11 Recensies 3
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Top25's 3   Topics 0

Op 22 februari startte voor de vijfde keer de Nederlandse Thriller Tiendaagse. Het thema was: Wordt vervolgd - De aantrekkingskracht van seriepersonages. We vroegen tien leden van het Genootschap Nederlandstalige Misdaadauteurs of ze een kort verhaal wilden schrijven voor de tiendaagse, maar met één restrictie: het hoofdpersonage en (een deel van) haar achtergrond is een vaststaand gegeven.

René Appel, Melissa Skaye, Peter de Zwaan, Martyn van Beek, Isa Maron, Marelle Boersma, Mariska Overman, Ad van de Lisdonk, Marion van de Coolwijk en Edward Hendriks namen de uitdaging aan en schreven een kort - opzichzelfstaand te lezen - spannend verhaal met de 39-jarige Nathalie Revard in de hoofdrol.

Deze verhalen, aangevuld met het winnende verhaal van Anja de Jong, zijn gebundeld in een ebook, dat we nu, na de Nederlandse Thriller Tiendaagse 2019, cadeau doen aan alle Hebban-leden.

Download hier de gratis epub

Spannende boeken algemeen
Hebban.nl