101 hondentrucjes

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
De ondertitel 'leuke, makkelijke, grappige, moeilijke, spectaculaire en spannende stap-voor-stapactiviteiten met uw hond' geeft precies aan waar het om gaat in dit boek. De trucjes bestaan uit onder andere de krant halen, door een hoepel springen, balletje balletje, deur open en dicht doen, speeltjes opruimen en nog tientallen andere nuttige en leuke dingen die je een hond stap voor stap kunt aanleren. Het gaat niet alleen om de trucjes zelf, maar ook om een beter contact tussen baas en hond te ontwikkelen. De juiste technieken daarvoor staan in dit boek en de prima afbeeldingen in kleur laten precies zien wat er wordt bedoeld. Ook de eerste stappen op weg naar gehoorzaamheid, doggy dance en behendigheid zijn in deze trucjes verwerkt. Voor wie met zijn/haar hond leuk bezig wil zijn, is dit een goed boek, vooral vanwege de duidelijke, instructieve en kleurrijke afbeeldingen.
Librero Nederland