101 series die je gezien moet hebben

Rank 6693 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Lijsten 1   Topics 0

Series kijken is nog nooit zo gemakkelijk geweest. Naast de kwaliteitsreeksen van HBO, NBC en BBC hebben platformen als Netflix en Amazon Prime de voorbije jaren een ware groeiexplosie gekend. Het aanbod is daardoor vaak groter dan de vraag, en de verleiding vaak nog groter! Maar hoe vind je nu je weg in dit overaanbod? Welke series moet je als liefhebber zeker gezien hebben? Wat zijn de klassiekers die het genre gevormd hebben? In dit boek nemen scenaristen Dirk Nielandt en Koen Sonck je mee op een fascinerende trip doorheen 75 jaar televisie: met de meest legendarische series ooit, goed voor zo'n twee per week; met aandacht voor onvergetelijke personages en hilarische weetjes; en met verwijzingen naar gelijkaardige series die je ook best zult kunnen smaken. Of je nu sitcoms, dramareeksen of politieseries verkiest, deze 101 klassiekers zijn stuk voor stuk must sees. Sit back and enjoy!

Lannoo
01 januari 2020