2D

De bergbouwers van Metis Bidenk

Gelezen 15 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 5
Fantasy & SF Artikelen 1   Topics 0

Goed, zijn ras heeft een methode ontwikkeld waarmee ze de grond nu ook boven de oppervlakte naar hun hand kunnen zetten, maar Kay voelt zich alles behalve enthousiast. Het komt door wat Dora hem onlangs vertelde. Het heeft hem meer van zijn stuk gebracht dan hij wil toegeven. Heeft hij weer, een vriendin die ontdekt dat ze een weerwolf is. Hij wist niet eens dat meisjes dit ook konden zijn. Vind je het gek dat hij zijn hoofd niet bij het bergbouwproject kan houden.
Dora zelf schijnt er niet zo mee te zitten. Ze is zelfs van mening dat ze met dat hele weerwolvengedoe de mensheid een goede dienst kan bewijzen, want iemand moet eens heel dringend poolshoogte gaan nemen bij de dieren die zich rondom de stad hebben verzameld. Het dierenrijk gedraagt zich namelijk de laatste tijd zo vreemd, dat men zich toch wel een beetje zorgen begint te maken of de nu al meer dan 150 jaar durende vrede stand zal houden

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy