50 parels van cava en tranen

Onlangs zag ik Abraham. Een mooi moment om de columns die ik de voorbije 15 jaar regelmatig schreef te bundelen tot een eerste boek, zo dacht ik. “Waar Abraham de mosterd haalt voor altijd weer een nieuwe tekst”, wordt mij weleens gevraagd. “Gewoon,” zeg ik dan, “tussen de lagen van de dagen, op de carrousel van de seizoenen, in de flow van het samen leven.” Kleine gebeurtenissen maken grote momenten, zo lijkt het wel. Het leverde 50 parels op, van cava en tranen.

Luk Van Kerschaver (°1970) woont samen met zijn vrouw en twee dochters in de landelijke Gentse rand. Hij werkt als kinesitherapeut in een woonzorgcentrum en in zijn zelfstandige praktijk. Hij houdt van reizen, uitstapjes plannen, buiten zijn, bakken, lekkereten, koffie en chocolade. Hij houdt niet van lopen, maar doet het toch regelmatig.

Is 50 parels van cava en tranen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op 50 parels van cava en tranen