Aards paradijs

Aards Paradijs

Gelezen 13 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 2
Literatuur & Romans Artikelen 1   Topics 0

Jules wordt geboren in t Aards Paradijs, een afgelegen hoeve, waar zijn ouders tussen hoog opgeschoten maïsplanten zorgeloos marihuana verbouwen. De teelt trekt jaarlijks een stroom vrienden, iedere zomeravond wordt een feest. Zijn vader is een groot John Lennon-fan en ook Jules moet een begeesterd muzikant worden, of op z'n minst een kunstenaar. Hij tokkelt op zijn ukulelebanjo het vel van z'n vingers en schetst zijn kleurpotloden tot stompjes. Maar wat hij ook probeert, Jules stelt zijn vader keer op keer teleur. Tot er op school een Aziatisch meisje naast hem komt zitten, zijn ogen opengaan en hij de feeërieke wereld waarin hij woont, verlaat.

Uitgeverij De Arbeiderspers B.V.
30 september 2014
07 oktober 2014

Aanrader voor John Lennon-fans

1 like

Aards paradijs is het debuut van geluidstechnicus en schrijver Seppe van Groeningen. Met deze roman tracht de auteur de lezer te laten beleven hoe opgroeien tijdens de flower power-beweging voelt. Hij put uit herinneringen van zijn eigen jeugd en uit zijn eigen creativiteit.

In de roman volgen we...

Reacties op: Aards Paradijs