Abdij van de nacht

Abdij van de nacht

Rank 4985 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 13 Favoriet 2 Recensies 0
Young adult   Topics 0
Wat doe jij als het leven van je familie gevaar loopt?

Een rovende sekte teistert de dorpen. Om zijn familie van de dood te behoeden, sluit Dago zich bij de sekte aan. Hij wordt geacht zijn leven te wijden aan hun dubieuze geloof: het Lupus Religio.

Jarenlang groeit hij op bij de Lupus monniken. Hun leven staat in het teken van het dienen van de Wolvengod. Dago slaat zich tien jaar lang door de ontberingen van het klooster en hij is regelmatig het mikpunt van pesterijen. Zijn geloof in de Wolvengod is onzeker en dagelijks verlangt hij terug naar zijn familie.
Dan breekt de dag aan dat hij mee moet op jacht. Tijdens deze nacht neemt Dago’s leven een andere wending en staat zijn wereld op zijn kop. Een duistere reis vangt aan, maar weet hij zich hier ook doorheen te slaan?

Abdij van de nacht is een Young Adult Fantasy verhaal dat zich afspeelt in een middeleeuwse wereld waar religie en armoede overheersen. In het verhaal spelen thema’s als vriendschap, onzekerheid, zelfvertrouwen en acceptatie een grote rol.
Young Adult
Godijn Publishing