Achter de eeuwige glimlach

'De laatste tien jaar heb ik in Indonesi? de ontmoeting gezocht met mensen die ik zomaar tegen kwam. Ik wilde weten wat hen bezig hield, hoe hun leven eruit zag, wat hen gelukkig maakte en wat religie voor hen betekende. De gesprekken hebben honderden verhalen "uit het leven gegrepen" opgeleverd. Over trouw en liefde, over de strijd om het dagelijkse bestaan en om de corruptie waar iedereen mee te maken heeft. Zij laten de binnenkant zien van de Indonesische cultuur, godsdienst en samenleving.'
Elisabeth Riphagen (Bodegraven, 1947) is theologe, auteur en verhalenverteller Samen met haar man woonde en werkte ze in de jaren zeventig in Indonesi?. Sinds 1999 gaat ze elk jaar enkele maanden terug om daar onderwijsinstellingen en sociale projecten in vaak afgelegen en arme gebieden te ondersteunen.

Is Achter de eeuwige glimlach het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Achter de eeuwige glimlach