Achter de storm

VN:

Achter de storm

Gelezen 33 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 1 Recensies 6
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0

De tornado is weggetrokken. Er is een enorme puinhoop achtergebleven in en om Promise, een stad in het Amerikaanse midwesten. Als de familie Pepper dood wordt aangetroffen, denkt de politie aanvankelijk dat zij het slachtoffer waren van het natuurgeweld. Maar al gauw ontdekt rechercheur Charlie Grover dat het mensenwerk was en dat er vaker toegeslagen wordt in het oog van een wervelstorm. Moet hij de moordenaar zoeken in de exclusieve groep van tornadojagers?

Achter de storm sleept de lezer met kolkende vaart mee, wachtend op de tijd en plaats waar tornado en moordenaar opnieuw samenkomen.

Thriller
Poema Pockets
05 februari 2004
19 november 2005

Kim Moelands Auteur

Karakters met een menselijk gezicht

door: Kim Moelands 1 reactie 1 like

watch out for Alice, she’s stormachtig goed!,Alice Blanchard debuteerde in 2000 met Onder de huid. De reacties waren zeer positief en dat moet Blanchard gestimuleerd hebben tot het schrijven van een volgend boek. Achter de storm is het tweede product van haar creatieve pen. Met dit boek heeft zij...

Reacties op: Achter de storm