Achter de wolken

Achter de wolken

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood Spots 1   Topics 0

Hamilton verschijnt voor het eerst in Maisies leven als ze zeven jaar is. Haar bestaan is hard en liefdeloos, maar in haar gedachten staat een wel heel bijzondere vriend haar altijd bij, in voor- en tegenspoed.

De donkere wolken boven Maisies leven lijken eindelijk op te lossen: het boek dat ze over haar leven en haar beste vriend Hamilton schreef is een enorm succes geworden, ze heeft haar afschuwelijke eerste huwelijk achter zich kunnen laten, en ze staat op het punt te trouwen met een warme, genereuze man die in alles het tegenovergestelde is van haar vorige echtgenoot. Maisie voelt zich voor het eerst van haar leven sterk en optimistisch, en ze zal al haar kracht nodig hebben, want de haat en afgunst van een oude bekende dreigt haar leven wederom te overschaduwen.

‘Catherine Cooksons boeken zijn net zo heerlijk warm en fijn als Downton Abbey, maar dan veel herkenbaarder.’ ***** Goodreads-lezer

Romantiek
Boekerij
05 november 2019

Door lezers

Feelgood Café / Nieuwe boeken in november - Waar kijk jij naar uit?
03 november 2019 19 reacties
  Meer artikelen van lezers