Achter hoge bergen

Rank 21 Gelezen 73 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 157 Favoriet 5 Recensies 14
Feelgood Spots 2   Topics 0
Beth is radeloos wanneer haar vriend Joseph overlijdt en ze daardoor in haar eentje zorg moet dragen voor hun zoontje Cody van vijf. Met een baan die niet genoeg oplevert om hen te onderhouden, conservatieve schoonouders die op Cody azen en een hoge huurschuld vraagt ze wanhopig Jeremy, de oudere broer van Joseph, om hulp.

Jeremy is de monsters uit zijn jeugd ontvlucht en woont nu in Mist Lake, Montana. Hij is tevreden met zijn leven; hij heeft voldoende te eten, een dak boven zijn hoofd en mag elke dag genieten van de prachtige omgeving waarin zijn cabin staat. Wanneer Beth hem vraagt om geld dat hij niet heeft, voelt hij zich gedwongen haar en Cody mee te nemen naar Montana. Maar lukt het hem dan nog wel zijn aandoening en andere demonen voor haar verborgen te houden?

Achter hoge bergen speelt zich af in de jaren ’90 van Montana, Verenigde Staten, en gaat over het vinden van een familie, een diepe connectie tussen twee mensen en het omgaan met de monsters uit het heden en verleden.

Feelgood
15 september 2022