Achttiende Vijfling

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Samenvatting
EEN HOND ALS BRUIDSSCHAT Een kort verhaal Joyce Lambert heeft op de wereld maar één vriend: een oude ruwharige terriër. Maar nu dreigt ze hem te verliezen... MOORD ONDER VUURWERK Een volledig boek Poirot en zijn assistent, kapitein Hastings, zijn van plan een week uit te rusten in een Engelse badplaats. Onnodig te zeggen dat daar niets van terechtkomt. DE ONGELOOFLIJKE DIEFSTAL Een kort verbaal Terwijl Lord Mayfield zijn huis vol gasten heeft, verdwijnen er belangrijke regeringspapieren. Poirot krijgt de taak de diefstal op te lossen. EEN OLIFANT VERGEET NIET GAUW Een volledig boek Toen Celia Ravenscroft nog een klein meisje was, pleegden haar ouders zelfmoord. Als Celia op het punt staat te trouwen, wil ze weten wat er vroeger precies is gebeurd. Hercule Poirot en Ariadne Oliver besluiten het verleden te ontrafelen. 'Op zoek naar olifanten' noemen ze het zelf. Een olifant vergeet immers nooit iets? HET SUIKEROOMPJE Een kort verhaal wee jonge mensen zitten met een probleem: een raadselachtige erfenis. Als Miss Marple aanbiedt hen te helpen, zijn ze aanvankelijk nogal verbaasd.
Hercule Poirot
22 januari 2020