Afkicken van de smartphone

Afkicken van de smartphone

Wist je dat een op de vijf mensen zijn smartphone weleens in het toilet heeft laten vallen? En dat niet alleen! Het dagelijks aantal verstuurde e-mails wereldwijd heeft de 246 miljard bereikt. We drukken gemiddeld meer dan 2600 keer per dag onze vinger op onze smartphone. En elke dag worden er 95 miljoen foto's en filmpjes op Instagram gepost. Hyperconnectiviteit is een reëel probleem in onze huidige maatschappij. Is het jou weleens overkomen dat de ogen van je partner tijdens een romantisch diner continu gericht waren op zijn of haar smartphone? Raak je gestrest als er een internetstoring van een paar uur is? Is je telefoon het eerste waar je naar grijpt als je wakker wordt? Dan is dit boek iets voor jou! Je leert wat hyperconnectiviteit is en wat de gevolgen ervan zijn voor je slaap, het milieu, je hersenen, je relaties… Daarnaast krijg je oefeningen en praktische raad om te leren loskomen van je smartphone, tablet of computer. Laat het internet je leven niet overheersen!
Gezondheid & Psychologie
Zuidnederlandse Uitgeverij ZNU