Afvallen als spirituele oefening

Afvallen als spirituele oefening

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Lessen voor een licht en vervullend leven

Een inspirerend boek over zelfbevrijding

Dit boek vertelt in het eerste deel het verhaal van Sandra Derksen, die door het loslaten van innerlijke ballast zonder dieet veertig kilo wist af te vallen. Haar eetprobleem bleek tevens haar oplossing. Geïnspireerd door Eckhart Tolle paste zij de spirituele oefening toe; een universeel wijsheidsprincipe dat als hét krachtigste instrument voor transformatie wordt beschouwd. In het tweede deel deelt zij in de vorm van lessen haar inzichten en reikt zij tips aan. Centraal staat het helen van de relatie met wie je werkelijk ten diepste bent en daardoor met het leven en eten.

'Een waardevol boek voor ieder die een lichter leven wil leiden.' Nannet van der Ham, auteur van Spiritueel Afvallen

'Sandra schrijft uit eigen ervaring dat je de weg naar binnen hebt te gaan voor blijvend resultaat!' Joanna Kortink, auteur van o.a. Uit de ban van emotie-eten en Mindful afvallen

Sandra Derksen is hypnotherapeut en gewichtsconsulent en bovenal ervarings-deskundige. Ze helpt nationaal en international mensen die worstelen met hun eten, gewicht en zelfbeeld lichter in het leven te staan en de vervulling in zichzelf te vinden.

Uitgeverij Boekenbent
03 november 2012
03 november 2012
9789462031852

Reacties op: Afvallen als spirituele oefening