Alegria

Alegria

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

Inspirerende non-fictie van een van de auteurs van Ikigai over het vinden van vreugde in het leven van alledag
‘Alegría’ (vreugde) is anders dan geluk: aan de hand van prachtige voorbeelden leer je uiteindelijk geluk te vinden door dagelijks stil te staan bij alle vreugdevolle momenten die het leven te bieden heeft
Vreugde, alegría, is een van onze meest natuurlijke emoties. Je ziet het al bij pasgeboren baby’s die vol verwondering kijken naar de wereld om zich heen. Soms verliezen we deze emotie als volwassenen een beetje uit het oog, maar we raken hem gelukkig nooit helemaal kwijt. In onze zoektocht naar geluk is die vreugde een wonderbaarlijke motor die altijd in ons aanwezig is en heel veel mogelijk maakt.
Door dagelijks vreugde te zoeken in kleine dingen en op allerlei momenten van de dag, komt echt geluk dus steeds een stapje dichterbij. Alegría helpt je uiteindelijk geluk te vinden door je dertig manieren te geven om de vreugde in jezelf te activeren – van wandelen in de natuur tot het aanmaken van een Spotify-lijst – op een verhalende manier die je voor altijd zal bijblijven.

Religie & Spiritualiteit
Boekerij