9789493240674_front

Alleen al hoe je naar me kijkt

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0

De hond… hij moest eens weten dat hij op de cover van dit boekje staat. Hij weet van niets, dat is jammer. Ik heb zo vaak naar hem gezocht en keek naar hem uit als ik weer eens op het strand liep. Wie ben je? Hoe heet je? Wie is je baasje? Waar ben je? Zelfs op Facebook heb ik naar hem gezocht. Zonder resultaat. Tevergeefs. Meer modellen weten het niet: Schot, de Schotse Hooglander in de duinen, de reigers in het park, de haringen in de zee, Woodlouse, het hondje in de regen, de pony, de torenvalk, de meerkoeten in het park, de meeuwen, de drieteenstrandloper op het havenhoofd, de apen en het elfje in de boom. Zij weten niet dat zij in dit boekje staan met ’n gedichtje erbij. Wil jij wat voor mij doen? Misschien… je weet maar nooit, kom jij een van deze modellen tegen. Wil jij dan de foto laten zien en het gedichtje voorlezen? Dan weten zij ook dat zij in het boekje staan. Zeg erbij dat ik heel veel moeite heb gedaan mijn modellen te vinden en het mij spijt dat dat niet gelukt is. Vergeet vooral niet te zeggen dat ik trots ben op iedereen. Ze hebben toch maar mooi model gestaan. Wil je dat voor me doen? Alvast bedankt. Inez

Kind & Jeugd
Poezie voor kinderen algemeen
U2pi BV
25 november 2021
06 december 2021

Reacties op: Alleen al hoe je naar me kijkt