POD-Alleen Sanne

Alleen Sanne

Gelezen 20 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood Spots 1   Topics 0
Alleen Sanne is het vijfde boek over de belevenissen van Sanne - hartveroverend, hilarisch, soms verdrietig, en vol onvoorziene wendingen.

Sannes moeder overlijdt plotseling, waarna een raadselachtige man, op wie ze tijdens een vakantie verliefd was geworden,voor heel wat verwikkelingen zorgt. Sanne staat er tamelijk alleen voor, want zoals gebruikelijk is haar zus Yvonne haar eerder tot last dan tot steun. Onderwijl raakt zoon Wichard zo hevig verliefd op een tien jaar oudere vrouw met twee kindern, dat hij zijn nuchtere kijk op de werkelijkheid verliest en Sanne voor het eerst in haar leven niet weet hoe ze hem kan bereiken. En alsof dit niet al genoeg onrust oplevert, wordt de toekomst van camping 't Raetsel ook nog bedreigd door de aanleg van een industrieterrein.
Gelukkig staat Juffrouw Schaap Sanne terzijde. Ze houdt er vreemde methoden op na, die echter wel uiterst effectief zijn.
Van haar man Frank hoeft Sanne geen steun te verwachten. Het wordt haar steeds duidelijker hoe eenzaam ze eigenlijk is en hoe weinig haar huwelijk nog voorstelt...
Feelgood , Romantiek
Romantiek