Alleen verder

Nadat het eerste boek van Aranka Reeuwijk, 'Ik wou dat ik twee hondjes was', in 2014 uitkwam volgde een aantal jaren later het boek 'Alleen en toch samen'. Een boek met 30 korte verhalen met alleengeboren tweeling zijn als rode draad.

Alleen Verder is een vervolg op het boek 'Alleen en toch samen'. Ditmaal een boek met 48 korte verhalen, ook weer gebaseerd op het dagelijks leven waarbij het alleengeboren zijn als twee- (of meer) ling als een rode draad door de verhalen heen loopt. Soms met een lach, soms met een traan, maar in ieder geval herkenbaar voor mensen die hun twee- of meerlinghelft prenataal of rond de geboorte zijn verloren.

Aranka Reeuwijk-Willems (1968) is voorzitter van de Stichting Alleengeboren Tweelingen Nederland en werkzaam als coach/therapeut gespecialiseerd in het fenomeen alleengeboren tweelingen. Ze begeleidt mensen naar meer inzicht en geluk door ze te helpen om dit prenatale verlies een plek te geven in hun leven. Dit doet zij middels persoonlijke sessies en met behulp van familieopstellingen.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen